Pazarlama Danışmanlığı

 
Pazarlama bir şirketin en kritik fonksiyonudur. Şirketinizin büyümesi için yaptığınız her şeyi pazarlama odaklı olarak geliştirmeli ve uygulamalısınız. Şirketinizde pazarlama en önemli yere sahip değilse satışınız da karınız da büyümeyecektir. Pazarlamayı anlamamışsanız pazarlamayı gerçekten anlamış olan rakipleriniz sizi geçecektir.
Pazarlama Stratejisi Geliştirmek

Pazarlama stratejisi büyüme sürecinin köşetaşıdır. İşe pazarınızı, rakiplerinizi ve müşterilerinizi tanıyarak başlamalısınız. Pazarınızda alacağınız pozisyon büyüme potansiyelinizi belirleyecektir. Bu kapsamda firmanız için stratejik Pazar Analizi yapılır ve Pazar Stratejisi geliştirilir.

Pazarlama Planı Yapmak ve 4P’i Geliştirmek

Pazarlama karması, stratejinizi ticari kazanca çevirecek pazarlama ögesidir. Pazarlama karması ürün ve hizmetlerinizin pazarda nerede, nasıl ve ne şekilde görüneceğini belirler. Stratejiyle uyumlu ve pazar realitesine uygun olarak planlanması başarı için şarttır. Pazarlama karmasını doğru kurgulayarak pazardan elde edeceğiniz payı arttırabilirsiniz.

Rekabetçi Avantajlarınızı Belirlemek

Rekabetçi avantajınız yoksa rekabet edemezsiniz. Küçük, büyük her firma rakiplerinden farklılaşabilir ve bunu rekabetçi bir avantaja çevirebilir. “Rekabetçi Üstünlükler Analizi” ismini verdiğim bir model ile firmanıza özel çözümler geliştirebilirim.

Pazarlama ve Satış Kılavuzu Hazırlamak

Pazarlama ve satış ekibinizin bütün çalışmalarının ana stratejiniz etrafında şekillenmesi ve odaklanması gerekir. Bunu sağlamak için firmanıza özel bir kılavuz hazırlayabilirim. Özellikle satış ekibinin gerek eğitiminde gerekse rutin satış faaliyetinde bu kılavuz önemli bir araç olabilir.

altsayfalar-video